
Se hit alla nyanlända akademiker!
Har du studerat på högskola och vill jobba för en bättre värld? Har du en massa bra erfarenheter, men lite svårt med svenskan? Letar du praktik? Då är du välkommen till FUF den 16 oktober till vår CV-workshop på lätt svenska!
FUF och fackförbundet ST berättar om möjligheter till praktik och ger tips om hur man skriver ett bra CV.
Läs gärna mer om FUF:s praktikantprogram här.
Plats: Ehrensvärdsgatan 4, Stockholm
Datum: 16 september
Tid: 17:00-18:30
Program:
- Info om FUF:s Praktikantprogram
Tove Melin, FUF - CV-tips och frågestund
Magnus Kron, ST
Föranmälan krävs – Anmäl dig här!
Workshopen kan komma att spelas in och spridas i sociala medier. Vill du ej vara med i bild, ta kontakt med tove.melin@fuf.se innan workshopen.
Välkomna!